از موقعی که یادمون میاد و حتی شاید اون موقعی بود که از شیکم مامانمون تو بیمارستان بهشتی اومدیم بیرون و تو تخت بیست و یک گذاشتنمون تو بغل مامانمون، بهمون گفتن: "از کسی انتظار و توقع نداشته باش."
ما هم تا همین حالا که عمر کردیم واقعا تمام سعیمون رو کردیم به این توصیه عمل کنیم ولی ضرباتش از هر ضربه ای وارد تر بود به عمق روحمون، همین شد که اومدیم بگیم مگه میشه خوبی کنی و انتظار خوبی نداشته باشی؟ مگه میشه درک کنی همیشه و توقع درک نداشته باشی؟ مگه میشه همیشه همراه باشی و بعد ببینی طرد شدی؟ فکر کنم اشتباه یادمون دادن یا آدمهایی که من دیدم درست نبودن! البته که ترجیح میدم فکر کنم اشتباه یادمون دادن!
مثلا شاید باید تو گوشمون میخوندن که تعادل داشته باش، در خوب بودن و مهربانی کردن هم اعتدال داشته باش. یا کاش بهمون یاد میدادن که جواب خوبی رو با خوبی بدیم، هوای رفاقتامون رو بیشتر داشته باشیم، هوای آدم هایی که هوامونو داشتن اون موقع که نفسمون بالا نمیومد... مثلا کاش درس درست رفاقت کردن یادمون میدادن، اونوقت این وبلاگ های کوفتی حتما مطالب پربارتری توش نوشته میشد.
منبع: (+)
ما را در سایت هرمس دنبال میکنید
برچسب: 91 204,91,204 pilipiliula,91,2042 kamakana,91 2045 kaioli st,91,2042 kamakana street,91,204 pilipiliula kapolei,91,204 alice street,stickley 91,2045,j,2049,91,22tcn 204,91, نویسنده: بازدید: 5