ماجرای خردادِ رمضانی امسال داستان کلنجار رفتن من با گشادی های همۀ این سال ها است...
+ مهدی میگه از هجده سالگی تا الان با ده درصد توانم هم کار نکردم. من بیش از اینها کار کرده ام منتها نه برای فعالیت حرفه ای ام. همیشه کارهای حاشیه ای انجام دادم که اگر روی یک چیز متمرکز میشد بسیار از خودم راضی میشدم. و این مایۀ شرمساری است.
++ تف تف...
ما را در سایت هرمس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12