با همۀ شک و شبهه ها به روحانی رأی میدم. شانس گل و بلبل شدن اوضاع با روحانی کم است ولی ریسک اتفاقات بد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی با وجود رئیسی بسیار بالا است...
+ شایعاتی وجود داره که بنده مزدوج شدم. تکذیب میکنم :)
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت 18:7 توسط هرمس |
هرمس...
ما را در سایت هرمس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت: 18:00